Menyesal Kerana SHAKLEE !!

Teringat camna saya begitu anti-kan Shaklee. Kaw-kaw saya bahan Shaklee dlm group. Padahal saya tak penah guna Shaklee dan tak penah tau apa lebihnya Shaklee. Tapi kenapa saya asyik duk bahan je.. ?

Soalan kawan saya ni buat saya sentap... hahahahha....



Penah ada kawan tanya saya, apa yg saya suka sgt pasal Shaklee sampaikan saya tak amik supplement lain ? Ya,  sejak saya kenal Shaklee...saya mmg tak makan supplement jenama lain. Tak berani kata ko...


Produk feveret saya ? 
Mestilah ESP. Sbb ESP yg menjebakkan saya dlm Shaklee. ESP, supplement Shaklee pertama yg saya amik. Bila dah try, terus jatuh cinta. Kiranya macam "tersuka tanpa sengaja"lah... kikiki..

Kenapa ESP? 
Sbb ESP lah yg mengubah persepsi saya terhadap Shaklee. Terhadap supplement. 1st time nak beli ESP, mcm ye tak ye je. Tapi bila fikirkan betapa muaknya nak minum anmum hari2 (time tu pregnnt anak ke2), ku redah jua... rasa mcm poyo plak...wakakaka...





Dan fuhhhh.... bila dah mula minum, timbul rasa menyesal. "MENYESAL SBB TAK KENAL ESP LEBIH AWAL"


Kalau korang taknak  rasa menyesal mcm saya, kena cuba ESP sekarang.








"Ingin pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan hanya 
Hubungi saya juga. 
Hanya dengan online, anda mampu meraih pendapatan lumayan setiap bulan. 
Wakil pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan"




No comments:

Post a Comment