Anak Sembelit Teruk Sampaikan Ayah Kena Standby Nak Seluk Untuk Keluarkan Najis

Wahai ibu bapa sekalian di luar sana, cuba bayangkan anak-anak anda taknak makan sebab taknak berak? Bukan sebab takut nak ke tandas. Tapi sebab trauma menahan sakit sembelit. Berjam-jam dalam tandas meneran. Alangkah kita yang dah dewasa ni pun, taknak kena sembelit. Apatah lagi budak-budak. Bahkan ada yang susut berat badan gara-gara taknak makan sebab takut nak buang air.





Apabila tengok keadaan anak macam tu, mak-mak punyalah ikhtiar. Bagi makan pisang, prun, betik. Bahkan hampir setiap hari asyik makan benda yang sama yang dikatakan boleh melawaskan sembelit. Kalau berkesan, Alhamdulillah. Kalau tak ?

Tapi, ada sesuatu di luar sana yang mak-mak masih tak tau. Sesuatu yang dapat menghilangkan masalah sembelit anak-anak sekaligus dapat hilangkan trauma taknak ke tandas.

Kita tengok video di bawah mengenai seorang mak yang di mana anaknya mengalami sembelit yang sangat teruk sehingga susut berat badan & akhirnya menemui jalan penyelesaian yang menggembirakan.





Jadi, apa pendapat mak-mak semua ? Ini bukan cerita rekaan yer. Ini pengalaman sebenar. Kalau ada di kalangan anak korang yang ada masalah sembelit walaupun bukan di tahap kronik, bolehlah mencuba MEALSHAKES ni.  

Mealshakes bukan setakat untuk yang ada masalah sembelit saja. Tapi juga untuk menambahkan selera makan anak-anak & pelbagai lagi khasiat yang kita tak tau.






Kenapa kita harus berikan anak-anak kita Mealshakes ?





Tak salah kalau kita berikhtiar dengan Mealshakes kan? Bukan untuk anak kita aje. Tapi satu keluarga boleh minum Mealshakes nih. Yang penting, ianya MAMPU MILIK

Kalau ada di antara korang nak cuba Mealshakes, boleh terus order di esell Shaklee.





Ataupun boleh juga kalau nak hubungi saya terus...



Selamat Mencuba...!




"Ingin pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan hanya 
Hubungi saya juga. 
Hanya dengan online, anda mampu meraih pendapatan lumayan setiap bulan. 
Wakil pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan"







* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit



1 comment:

  1. Bagi makan meal shakes selesai masalah anak :)

    ReplyDelete