Rahsia Kurus & Cantik Selepas Bersalin Kini Terbongkar !

Badan berisi semasa mengandung sudah jadi perkara biasa. Tapi yang tak biasa, apabila lepas je bersalin, badan makin mengembang lebih daripada semasa mengandung. Ahh sudah... camna tuh?

kurus selepas bersalin

Alasannya, tak boleh nak kawal makan sebab asyik lah lapar. Lebih-lebih lagi bagi ibu-ibu yang menyusukan bayi mereka. Tetapi ada je di antara kita yang makin kurus & makin cun melecun walaupun lepas bersalin. Bukan anak pertama, tetapi dah anak ketiga. Nak tau apa rahsia mereka?

Semuanya ada di dalam video ini... jom saksikan 




Tidak semua orang mampu menjadi seperti insan bertuah ini. Hanya mereka yang betul-betul berazam & mempunyai tekad yang tinggi sahaja mampu melakukannya. Di samping pemakanan yang dijaga rapi, tidak dinafikan vitamin juga boleh mempercepatkan proses menguruskan badan. 

Ya, Set Pantang Shaklee & Set Menyusu Shaklee banyak membantu ibu-ibu menguruskan badan selepas bersalin. Tambahan pula, ianya langsung tidak mengganggu pengeluaran susu ibu. Bahkan makin banyak. Malah, ada di antara ibu-ibu ini mempunyai anak susuan. Makin ingin kelihatan cantik selepas bersalin pun bukan lagi menjadi satu masalah dengan Set Kulit Cantik Shaklee.

kurus selepas bersalin


Adakah kita nak tengok je orang lain slim bergaya & cantik menawan ? Jangan nak tunggu orang sebelah berbunyi baru nak amik langkah pertama. Mulakanlah dari sekarang. Pasti korang semua tak menyesal. 
















No comments:

Post a Comment