Krim Yang Sejuk Untuk Ruam Panas, Ruam Lampin & Ekzema

Pernah dengar krim HERBAL BLEND? Krim ni adalah salah satu krim keluaran Shaklee. Boleh jugak nak dibuat losyen. Amat sesuai untuk bayi yang ada kena ruam panas, ruam lampin atau ekzema.


Krim atau losyen Herbal Blend nih tak melekit atau berminyak. Yang bestnya, krim nih rasa dia sejuk & berangin je kalau disapu. Tak macam krim biasa.

krim untuk ruam
HERBAL BLEND SHAKLEE

Nak sapu berapa kali sehari pun tak kisah. Bukan ada chemical pun. Paraben pun takde. Tak semestinya untuk ruam & ekzema aje, untuk hilangkan parut chicken pox pun boleh, nak lembutkan kulit kasar kat tumit kaki, kulit yang gatal-gatal, kulit yang kena gigit nyamuk, nak hilangkan jerawat dan macam-macam lagi lah. 



TESTIMONI PENGGUNA HERBAL BLEND

herbal blend



herbal blend


herbal blend


herbal blend



herbal blend

Pastikan setiap rumah wajib ada HERBAL BLEND nih. Takkan nak sapu kat anak krim yang ada chemical, terutamanya yang ada steroid tu. Jadi, sebabai ibu bapa yang prihatin, kita kenalah pastikan ahli keluarga kita dijaga kesihatannya. Tambahan pulak, harga satu tiub Herbal Blend nih cuma RM27.50. Lebih murah jika dibandingkan dengan kebanyakkan krim yang ada di pasaran. 

Yang penting, FREE CHEMICAL & FREE PARABEN. 


Nak order HERBAL BLEND ?

 order sekarang

atau hubungi :

☏ sms/whatssap : 019.931.9790 (YANI ISMAIL)
✉ email : idyani@gmail.com


Sebarang pembelian melalui blog mummyaliff, 
anda layak untuk mendapat konsultasi penuh dari saya 



                                                




1 comment:


  1. Kita harus berhati-hati dengan susu formula yang diberikan kepada anak kerana sekiranya susu tersebut mendatangkan alahan kulit, ia boleh menyebabkan ruam lampin menjadi serius, lambat baik atau kerap berulang. Sebaik-baiknya, kita amalkan penyusuan susu badan bagi bayi yang berisiko tinggi.

    ReplyDelete