Adakah Kesan VIVIX Berbaloi dengan Harganya ?





Dengar je nama VIVIX, semua melopong bila tau harganya. Ye, memang diakui VIVIX ialah vitamin Shaklee yang paling mahal. Tapi bila dah amalkan & dapat rasa kesannya yang sangat baik itu, harga dah tak jadi satu masalah. Janji masalah kesihatan kita yang agak kronik tu dapat diatasi. 

siapa yang perlukan vivix

Bagi yang kali pertama nak amalkan Vivix, mungkin akan fikir berpuluh-puluh kali. Silap-silap beribu-ribu kali. Ambil masa yang lama untuk buat keputusan sebelum beli. Kadang-kadang mesti terlintas di otak, mahal sangat nih, berbaloi ke? atau... kalau barang baik mesti mahal kan? 

Ramai yang dah amalkan Vivix dapat merasai perubahan ke atas tahap kesihatan mereka. Malahan ada yang siap beli 2 3 botol sebab semakin yakin dengan Vivix. Siapa yang tak seronok kalau mata yang kabur semakin cerah? Isteri mana yang tak gembira bila tetiba si suami dah berenti merokok? Siapa yang tak teruja kalau bacaan diabetes turun ke tahap normal? Siapa yang tak menangis bila tengok mak ayah yang kena strok sebelum ni dah sihat & dah boleh bangun dari katil dengan sendiri? 









Vivix ni minum sehari sekali je. Cuma satu sudu teh & kena konsisten.

Agak-agak hebat tak Vivix ni? Kita hanya berusaha. Yang menyembuhkannya Allah jua. Yang penting kita dah berusaha untuk mendapatkan yang terbaik untuk kesihatan diri kita & ahli keluarga.



Ingin dapatkan VIVIX?

 order sekarang










* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit








3 comments:

  1. memang terkejut bila tahu harga vivix ni..huhu..tapi berbaloi-baloi dengan kesannya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..?? sangat2 puas hati. sampaikan ada yg sanggup menabung semata-mata nak bg vivix kat mak dia.

      Delete
  2. Kalau tengok pada harga memang mahal.tapi kalau tengok khasiat memang berpuas hati.

    ReplyDelete