Bagaimana cara nak bagi ESP lebih sedap diminum..?










Produk pertama Shaklee yang saya kenal ialah ESP (Energizing Soy Protein) semasa mengandungkan anak kedua. Sebelum tu, dah ada kawan-kawan yang promo, tapi tak ambil tahu pun sbb tak teringin nak tau...hehehe.. Sampailah satu hari saya mencari susu untuk wanita hamil sebab saya dah muak nak telan susu yang ada di pasaran. Tambahan pulak, saya peminat tegar soya. Dah serik minum soya waktu anak pertama dulu. Kulit memamg cantik tetapi sensitif yang amat. Kesian anak saya..

Google punya google, akhirnya saya jumpa ESP. Susu soya perisa vanilla untuk wanita hamil. Sebelum beli, berhari-hari saya cari dia punya kelebihan dan khasiat. Takut tak sedap pun ye jugak....hahahaha...

Mula-mula saya minum, ya ampun....tak tertelan. Memang ada rase soya & vanilla. Cuma rasanya tak macam susu biasa yang saya penah minum. Saya tanya member yang saya beli tu, dia cakap boleh campur ngan minuman lain kalau tak boleh nak telan. Asalkan jangan minuman berkafein. Lega rasanya.

Sekarang, Alhamdulillah...ESP menjadi minuman pilihan saya. Saya dah lama tak minum soya jenama lain. Bukan jenama lain tak sedap. Sedappp....tapi ESP LAGI SEDAP..!!

Kat sini saya nak share beberapa resepi ESP...sebab ramai kawan-kawan saya yang pelik camna saya boleh minum ESP tu. Haaa....kena kreatif yer..






Yang ini baru sedikit. Banyak lagi resepi ESP yang best. Boleh cuba sendiri di rumah. Saya paling suka ESP yang dicampur degan susu strawberry. Memamg sedap. Cubalah kalau tak percaya...Cuma jangan guna air panas je kalau nak bancuh ESP nih. Nanti jadi berketul-ketul.  Oh ya, ESP ni nak dibuat masker pun boleh. Campur kan ESP 2-3 sudu dalam air suam, kacau hingga sebati. Tepek kat muka untuk 10-15minit. Lepas tu, bilas. Kulit akan jadi licin & tegang. Tak payah nak beli masker lain.  
Semuanya hanya dengan ESP 







Kami akan menghantar terus pesanan anda dengan kadar rata RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk Sabah & Sarawak

Sekiranya ada persoalan berbangkit mengenai rundingan harga mengikut bajet, dosage, kuantiti dan pengambilan setiap produk, boleh hubungi saya 

Emel: idyani@gmail.com
Call/SMS/wassap: 019-9319790




"Ingin pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan hanya mendaftar menjadi ahli SHAKLEE? Hubungi saya juga. Hanya dengan online, anda mampu meraih pendapatan lumayan setiap bulan. Wakil pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan. Anda akan dijemput ke KUMPULAN EKSLUSIF kami di Facebook"






No comments:

Post a Comment