TESTIMONI NUTRIFERON ~ immune booster terbaekk


Himpunan Testimoni Nutriferon



Entry kali ni, saya bawakan beberapa testimoni oleh pengamal Nutriferon.

Jemput baca....


Dari Chrysalis Nurul

SAYA ADALAH ORANG YANG ALLERGIK dengan PANADOL & PARACETAMOL 
Bukan sengaja nak allergik, tapi memang dari zaman matrik saya tak boleh makan panadol. Dan kalau saya makan, seawal 10 minit mata saya bengkak, merah dan saya akan rasa sesak nafas...Dan boleh katakan dah hampir 8 tahun saya tak makan panadol. wah..lamanya....Dan kalau dulu, bila saya demam atau pening kepala, saya hanya akan bergantung kepada air 100 plus dan ubat demam yang cecair tu...
 
TAPI....selepas 2 tahun lepas, saya mengenali SHAKLEE...saya sangat jatuh cinta dengan NUTRIFERON!! Dan sejak dari itu, sy memang tak pandang dah ubat lain bila demam, sakit kepala, batuk or selsema....BUKAN sebab saya tak percayakan doktor..TAPI...kalau saya bagitau doktor saya allergik pada panadol & paracetamol, doktor pun tak boleh nak bagi ubat...DAN pernah sekali tu, doktor terpaksa bgi saya ubat tahan sakit untuk kanak-kanak..itu pun dos nya doktor suruh ambil separuh je...
 
NUTRIFERON ~ ia tidak bertindak seperti ubat hospital. Bukan baru makan 5 minit, demam anda dah kebah...! TIDAK!! Ia mengambil masa sebab ianya semulajadi...NAMUN saya sangat sukakannya!! DAN sekarang suami saya yang ada lelah juga ambil nutriferon as immune booster...




Dari Zura betty

Malam td umi bagi tau bibik demam panas.. sian bibik baru dua hari kerja dah demam ye bik.. ehehehe.. then suh umi bagi dia nutreferon satu paket.. Bangun pagi tadi tengok eh tak de dah kat bilik.. ingat dah lari org tua nie.. hahahaha.. sekali kat luar tengah cuci simen..

Saya: bibik, dah sihat ker..?
Bibik : Udah puan.. semalam lepas makan ubat puan beri.. saya peluh sekali.. habis basah semuanya..
Saya : oh ye ke.. ok laa bik
Bibik : Bagus sekali ubatnya puan.. saya selalu makan ubat jamu pun tak peluh begitu.


Dari Nadiah Suhaidi

Tapi lepas seminggu, selesema masih tak sembuh. Risau sangat sebab Zahin ni susah nak sakit sebab disusukan sepenuhnya dengan susu ibu. Zahin aktif je masa tu tapi siapa tak risau tengok hingus asyik meleleh je kan. Nad pun try NutriFeron. Selama ni tak pernah try lagi NutriFeron. Hanya tahu yang NutriFeron elok kalau selesema/demam/batuk berpanjangan. 
Alhamdulillah dengan izin Allah, hari ketiga Nad makan NutriFeron, selesema Zahin sembuh sepenuhnya. Lega rasanya. Tak payah makan ubat. Nad memang tak berapa gemar nak kasi budak-budak makan ubat. Hehe. Nad sendiri pun dah lama tak makan panadol or any ubat-ubat lepas dapat tahu Panadol masih kekal dalam badan walaupun selepas 5 tahun kita makan.


Dari Customer Kak Nor Ramli
 


Ramai yang dah berpuas hati. Semoga kita tidak mengambil masa yang lama untuk bertindak. Anda memang bijak sekiranya bertindak sekarang, memandangkan bulan ini adalah bulan promosi bagi Nutriferon. Miliki Nutriferon dengan harga yang sungguh berbaloi!!





credit to: www.vitaminsaya.blogspot.com

No comments:

Post a Comment